شرایط بازگشت کالا

روش های برگشت، لغو و تعویض کالا

از آنجا که روشا تمرکز خود را بر کسب رضایت حداکثری مشتریان از طریق ایجاد تجربه جدیدی از خرید لذت بخش قرار داده است، با این وجود ممکن است پس از خرید با مسائلی مواجه شوید که نیاز به بازگشت و یا تعویض کالا باشد. در این راستا روشا برای بسیاری از محصولات، 3 روز فرصت عودت و 7 روز فرصت تعویض کالا در نظر گرفته است. مشتریان می توانند از طريق تماس با واحد پشتیبانی مشتريان آنلاین روشا با شماره تماس 25714420-021 درخواست بازگشت سفارش را ثبت کنند.

عودت کالا با داشتن اصل فاکتور، نهایتا در مدت 3 روز امکان پذیر است و تنها در صورت حفظ شناسه کالا و تایید کارشناس روشا انجام می پذیرد. کالاهای خریداری شده در زمان حراج و پروموشن های روشا قابل عودت نیست.همچنین امکان عودت کالاهایی که دارای کارت گارانتی پر شده هستند، وجود ندارد.

پس از بررسي درخواست مشتري و در صورت دارا بودن شرايط بازگشت، روشا برای دریافت کالا با مشتری هماهنگ خواهد نمود. بازگشت سفارش کاملا رایگان و با مراجعه روشا به در منزل شما انجام خواهد شد. لازم به ذکر است وجه پرداخت شده توسط مشتری، برای تهران ظرف 3 تا 5 روز کاری و برای شهرستان‌ها پس از ورود به انبار 3 الی 5 روز کاري عودت صورت می‌گیرد (زمان ورود به انبار جهت شهرستان‌ها همانند زمان ارسال کالا می‌باشد). روشا براي مشترياني که کالاي خود را با پست ارسال مي نمايند حداکثر 10 هزار تومان هزينه برگشت کالا پس از ارسال تصوير از رسيد پستي خود به آدرس ايميل  support@rosha.ir به مبلغ عودت وجه مشتريان اضافه خواهد نمود.

شرایط استفاده از 3 روز بازگشت کالا

- کالا حتما با فرم اولیه خود اعم از جعبه کالا، فاکتور خرید و اتیکت .... برگشت داده شود.

- برگشت مبلغ سفارش، با درنظر گرفتن شرایط بازگشت کالا، فقط برای سفارش های آنلاین از وب سایت روشا قابل استفاده است و شامل سفارش های حضوری از دپارتمان استور روشا نمی شود.

- امکان تعویض برای اقلام آرایشی بهداشتی، لباس زیر، زیورآلات ، ساعت و عینک ها وجود ندارد.

- اعضای طلایی باشگاه مشتریان می توانند تعویض و عودت کالا را در مدت ۱۴ روز انجام دهند.

- تعویض کالا فقط 1 بار و با ارائه اصل فاکتور، در مدت 7 روز امکان پذیر است. همچنین در دوران حراج و پروموشن در مدت 3 روز امکان تعویض کالا وجود دارد.

- اگر مشتری قصد تعویض و یا بازگشت کالا را داشته باشد، باید ظرف 24 ساعت با واحد پشتیبانی مشتریان آنلاین روشا 25714420-021 تماس گرفته و یا به ایمیل support@rosha.ir اطلاع دهد.

- اگر مشتری از سفارش خود منصرف گردد در صورتی که سفارش هنوز ارسال نشده باشد، میبایست هرچه سریع تر به واحد خدمات مشتریان انصراف خود را اطلاع دهد. اگر مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود با در نظر گرفتن شرایط 3 روز بازگشت کالا میتواند کالای خود را مرجوع نماید. بدیهیست هزینه ارسال کالا برعهده مشتری خواهد بود، ضمناً اگر هدیه ای همراه کالا برای مشتری ارسال گردیده است، هدیه نیز باید بهمراه کالا مرجوع گردد.

- مشتریان تهران از طریق پیک روشا و مشتریان شهرستان از طریق پست اقدام به بازگشت کالای خود کنند و تا زمان رسیدن کالا به دست ما رسید پستی را نزد خود نگه دارند، حائز اهمیت است عودت وجه پرداختی از طرف روشا ظرف 3 تا 5 روز کاری و برای مشتریان شهرستان پس از رسیدن کالا به دست ما و بررسی توسط کارشناسان ظرف 3 تا 5 روز کاری پس از ورود به انبار انجام می پذیرد.

شرایط تعویض و بازگشت کالاهای مختلف

- پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه: در صورت مناسب نبودن سایز، وجود پارگی یا زدگی احتمالی، مطابقت نداشتن بسته ارسالی با سفارش شما، بدون اینکه اتیکت کالا ازروی آن جداشده باشد، تا قبل از 7 روز می توانید کالای خود را بازگشت دهید. توجه داشته باشید بسته ارسالی شبیه فرم اولیه و بدون بوی عطرباشد.

- لوازم آرایشی، عطر و ادکلن: به دلیل رعایت کردن مسائل بهداشتی، محصولات آرایشی و بهداشتی، تعویض و یا مرجوع نمی شود.

- کفش: عودت کفش در صورتی امکان پذیر است که بوی غیرطبیعی نداشته باشد. جدا کردن تگ و برچسب از کفش، آن را از شرایط بازگشت و تعویض خارج می کند.

- کیف: بازگشت و تعویض کیف ها در شرایطی امکان پذیر است که کیف سالم، فاقد خط خوردگی و تاشدگی باشد. پلمپ های دسته، بند و حجم دهنده آن درون کیف همراه آن باشد. تگ و برچسب از آن جدا نشده باشد.

- لباس زیر و مایو: به دلیل مسائل بهداشتی لباس زیر و مایو به هیچ عنوان تعویض و یا مرجوع ندارد.