اعضای باشگاه مشتریان روشا با هر خرید، امتیاز شما در کارت باشگاه افزوده خواهد شد. اطلاعات بیشتر
هفته عشق با ارسال رایگان + کادوپیچی + هدیه در هر خرید
0

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

باشگاه مشتریان روشا

مشتری گرامی، شما می توانید با عضویت در باشگاه مشتریان روشا از خدمات ویژه ما بهره مند شوید. در صورت عضویت در این باشگاه، برای هر خرید، امتیاز دریافت می کنید و به این ترتیب با جمع کردن امتیازهای خود می توانید پس از رساندن امتیازهایتان به حد نصاب، کالاهای دلخواه خود را بدون پرداخت وجه و بر اساس امتیازهای دریافتی، خریداری کنید. علاوه بر این شما به عنوان یکی از مشتریان وفادار روشا، خدمات دیگری در سه سطح فیروزه ای ، سیمین، زرین دریافت خواهید کرد که عبارتند از:

کارت فیروزه ای

شما می توانید پس از عضویت در باشگاه مشتریان روشا، با خرید بیش از 500 هزار تومان از دپارتمان های مختلف، عضو فیروزه ای ما شوید. با داشتن کارت فیروزه ای باشگاه مشتریان روشا به ازای هرخرید، 1.5 درصد مبلغ آن، امتیاز به حساب شما اضافه خواهد شد. خدمات روشا به دارندگان کارت فیروزه ای عبارتند از:

  • دریافت امتیاز دو برابر و تخفیف برای خرید برخی کالاها در روزهای خاص (روز تولد و روز ازدواج)
  • دریافت رایگان خدمات بسته بندی هدایا
  • دریافت تخفیف پنج درصدی در استفاده از کافه ویونا
  • دریافت نشریات داخی و کاتالوگ برندهای موجود در دپارتمان ها از طریق ایمیل
  • اطلاع یافتن از دوره های فروش ویژه از طریق پیامک
  • مطلع شدن از تازه های فروش روشا از طریق پیامک

کارت نقره ای

اعضای باشگاه مشتریان روشا با خرید 6 میلیون تومان در مدت یک سال به جمع دارندگان کارت سیمین می پیوندند و به ازای هر خرید، 3 درصد مبلغ آن، امتیاز دریافت می کنند. خدمات روشا به دارندگان کارت سیمین علاوه بر خدمات ارائه شده به مشترکین فیروزه ای عبارتند از:

  • دعوت به خرید کالاهای حراج شده یک روز قبل از اعلام عمومی
  • دعوت به خرید کلکسیون های جدید روشا قبل از اعلام عمومی
  • دعوت اختصاصی به مراسم و جشن های ویژه روشا
  • دریافت امتیاز بیشتر برای خرید از کالاهای منتخب روشا
  • دریافت تخفیف ده درصدی در استفاده از کافه ویونا

کارت طلایی

اعضای باشگاه مشتریان روشا با خرید 15 میلیون تومان در مدت یک سال ، دارنده کارت زرین باشگاه مشتریان روشا می شوند و به این ترتیب به ازای هر خرید، 5 درصد مبلغ آن، امتیاز دریافت می کنند. دارندگان کارت های زرین روشا علاوه بر خدمات ارائه شده به اعضای فیروزه ای و سیمین از این خدمات بهره مند می شوند:

  • دریافت نشریات داخی و کاتالوگ برندهای موجود در دپارتمان ها از طریق ارسال اختصاصی علاوه برایمیل
  • مهمان شدن به یکی از نوشیدنی های گرم کافه ویونا
  • دریافت مهلت 14 روزه برای عودت و تعویض کالاها
  • جایگاه پارکینگ اختصاصی و رایگان
  • دریافت تخفیف پانزده درصدی در استفاده از کافه ویونا
  • دریافت امتیاز و سرویس های ویژه برای استفاده از رستورانها و باشگاه ورزشی مستقر در روشا