0

شما هیچ کالایی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

ثبت و پیگیری سفارش

1 . چطور می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

♦ برای ثبت سفارش ابتدا باید حساب کاربری خود را در سایت ایجاد نمایید. جهت ساخت حساب کاربری بر روی" ورود – ثبت نام" و سپس " ایجاد حساب" کلیک کنید و ثبت نام خود را تکمیل نمایید. سپس کالای مورد نظر خود را انتخاب نموده و با فشردن دکمه " افزودن به سبد خريد" کالای مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه نمایید. پس از آن با ورود به بخش سبد خرید می توانید ثبت سفارش را نهایی فرمایید.

2 . چطور می توانم از وضعیت سفارش خود مطلع گردم؟

♦ با ورود به حساب کاربری خود در بخش سفارش های من، می توانید از آخرین وضعیت سفارش تان مطلع شوید.

3 . آیا می توانم سفارش خود را تغییر دهم؟

♦ تا قبل از ثبت نهایی سفارش، می توانید تغییر مورد نظر را اعمال نمایید و پس از نهایی شدن آن، برای تغییرات مورد نظر خود با کارشناسان پشتیبانی روشا تماس حاصل فرمایید.

4 . آیا می توانم سفارش خود را لغو کنم؟

♦ بلی در هر لحظه از ثبت سفارش امکان لغو برای شما وجود دارد. اما پس از آن، برای لغو سفارش لطفا به شرایط انصراف مراجعه نمایید.

5 . آیا می توانم کالایی را که موجود نیست، رزرو کنم؟

♦ در حال حاضر امکان رزرو کالا، برای کالاهای ناموجود وجود ندارد.

6 . آیا امکان خرید به صورت حضوری وجود دارد؟

♦ بلی شما می توانید با حضور در دپارتمان استور روشا خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید.

7 . آیا روزهای پنج شنبه و جمعه و روزهای تعطیل ارسال انجام می شود.؟

♦ ارسال در روزهای کاری بین ساعت 10 صبح تا 6 عصر، روزهای پنج شنبه از 10 صبح تا 1 ظهر انجام می شود. سفارش هایی که در روزهای تعطیل ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد ارسال خواهند شد.

8 . آیا می توانم سفارش خود را به نشانی دیگری ارسال کنم؟

♦ بلی. درمرحله " اطلاعات ارسال"، " پرداخت" و " ثبت سفارش" در قسمت نشانی جدید، می‌توانید نشانی جدید را وارد کنید.

پنل کاربری

1 . چطور می توانم مشخصات کاربری خود را ویرایش کنم؟

♦ ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید. سپس با انتخاب گزینه "حساب من" و فشردن کلید "اطلاعات حساب" می‌توانید تمامی موارد را ویرایش کنید.

2 . به چه روشی می توانم در سایت ثبت نام کنم؟

♦ پس از ورود به سایت در قسمت "ورود-ثبت نام"، می‌توانید در سایت روشا ثبت نام نمایید.

3 . رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام. چه اقدامی باید انجام دهم؟

♦ در قسمت "ورود-ثبت نام" لینک مربوط به فراموشی رمز عبور را تکمیل کنید.

4 . برای لغو ارسال ایمیل های خبری و تبلیغاتی چه کاری باید انجام دهم؟

♦ لطفاً درخواست خود را به آدرس ایمیل ثبت شده در سایت به نشانی support[at]rosha.ir ارسال فرمایید.

5 . آیا برای خرید نیاز است حتماً در سایت عضو شده باشم؟

♦ خیر، شما می توانید به صورت میهمان نیز از سایت خرید خود را انجام دهید.

ارسال

1 . سفارش ها به چه روش هایی ارسال می شوند؟

♦ سفارش ها در تهران از طریق شبکه توزیع روشا ارسال می گردند. برای ارسال سفارش ها در شهرستان ها روشا با شرکت های مختلف حمل و نقل قرارداد همکاری منعقد نموده و بنا بر شهر انتخابی مشتری، ارایه دهنده سریع ترین سرویس با مناسب ترین قیمت و کیفیت را انتخاب و سفارش مشتری را برای ارسال، تحویل آن شرکت می دهد.

2 . آیا امکان دریافت سفارش به صورت حضوری در دپارتمان استور روشا وجود دارد؟

♦ بله، امکان تحویل سفارش به صورت حضوری وجود دارد. شما در زمان ثبت سفارش، می توانید گزینه تحویل در محل دپارتمان استور روشا را انتخاب نمایید. دریافت به این روش رایگان است.

3 . ارسال سفارش ها برای چه محدوده ای از تهران توسط پیک روشا صورت می پذیرد؟

♦ برای کليه مناطق 22 گانه تهران امکان ارسال سفارش ها توسط شبکه توزیع روشا فراهم است.

4. سفارش ها در چه بازه زمانی ارسال می شوند؟

♦ روشا تمام تلاش خود را می كند تا در سریع ترین زمان ممكن سفارش ها را تحویل دهد تا مشتری لذت خریدی دلچسب و به دور از ترافیك را تجربه نماید. کالاهای مشتریان در تهران حداکثر تا 48 ساعت کاری پس از ثبت سفارش در دو بازه 9:00 الی 15:00 و در شهرستان ها طبق قرارداد منعقد شده با شرکت های توزیع، حداکثر 72 ساعت پس از ثبت سفارش به مشتریان تحویل داده می شود.

5. هزینه ارسال سفارش چقدر می باشد؟

♦ هزینه ارسال سفارش برای سفارش های بیش از 200 هزار تومان رایگان است. هزینه ارسال سفارش در تهران و شهرستان 7000 تومان می باشد.

6. آیا می توانم سفارش خود را در روز و ساعت دلخواه تحویل بگیرم؟

♦ تیم روشا همه تلاش خود را بكار برده است تا بتواند در سریع ترین زمان ممكن سفارشات را تحویل مشتری دهد اما با این وجود به دلایل مختلف امكان تحویل كالا راس ساعت معین مقدور نمی باشد. تعویق روز تحویل امکان پذیر است.

7. اگر در زمان ارسال در آدرس نباشم، هماهنگی بعدی چگونه انجام می شود؟

♦ عدم حضور در آدرس را از طریق تماس با روشا و یا ارسال ایمیل اطلاع داده تا مجدد زمان ارسال با شما هماهنگ گردد.

8. آیا می توانم آدرس تحویل سفارش را تغییر دهم؟

♦ بله، مشتریان تهرانی از طریق تماس با روشا و یا ارسال ایمیل، یك روز قبل از شروع بازه ارسال این امكان وجود دارد كه آدرس جدید خود را اعلام كنند. مشتریان ساكن شهرستان نیز حداکثر یک روز بعد از ثبت سفارش می توانند آدرس خود را تغییر دهند.

روش‌های پرداخت

1 . با چه روش هایی می توانم پرداخت کنم؟

♦ شما برای پرداخت امکان انتخاب یکی از روش های زیر را دارید:

♦ پرداخت آنلاین از درگاه بانک سامان

♦ پرداخت در محل به صورت نقدی و یا کارتخوان

♦ پرداخت در محل دپارتمان استور روشا و دریافت محصول

2. آیا قیمت های درج شده در سایت با محاسبه مبلغ مالیات بر ارزش افزوده است؟

♦ بلی، تمامی قیمت های درج شده در سایت با محاسبه مالیات بر ارزش افزوده است.

برگشت کالا

1 . آیا می توانم کالای خریداری شده را عودت دهم؟

♦ برای رفاه و رضایت بیشتر مشتریان، روشا این امکان را فراهم کرده است تا در صورتی که مشتریان محترم پس از خرید با مواردی روبرو شوند که مایل به عودت کالا باشند، بتوانند جهت عودت آن کالا اقدام نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه شرایط برگشت کالا طی 7 روز مراجعه نمایید. برگشت مبلغ سفارش، با درنظر گرفتن شرایط بازگشت کالا، فقط برای سفارش های آنلاین از وب سایت روشا قابل استفاده است و شامل سفارش های حضوری از دپارتمان استور روشا نمی شود.

2 . چطور و چه زمانی می‌توانم هزینه کالای بازگشتی و انصراف شده را دریافت کنم؟

♦ پس از تحویل کالا به روشا، حداکثر پس از 48 ساعت کاری کارشناسان روشا بررسی شرایط عودت را اعلام می کنند. در صورت تایید پاسخ جدید کارشناسان روشا، واریز وجه به حساب مشتری، حداکثر تا 48 ساعت کاری پس از دریافت شماره کارت مشتری انجام می شود.

3 . چه کالاهایی شامل شرایط برگشت 7 روزه نمی باشند؟

♦ طبق قانون حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان، کالاهای بهداشتی مانند لباس زیر، لباس نوزادی، لباس‌های راحتی حوله، کلیه لوازم شنا، لوازم اصلاح شخصی و لوازم آرایشی بهداشتی و ... قابلیت برگشت را ندارند.

♦ کالاهایی که طبق نظر کارشناسان روشا فاقد شرایط عودت کالا باشند، شامل برگشت هفت روزه نخواهند بود.

♦ ساعت، زیورآلات، عطر و سایر اکسسوری ها: این محصولات ضمانت بازگشت 24 ساعته دارند که مشروط به شرایطی است که در بخش "نکات مهم برای بازگشت و تعویض ساعت، اکسسوری ، زیورآلات و عطر" شرح داده شده است.

♦ همه محصولاتی که در فروش ویژه قرار می گیرند، ضمانت بازگشت آنها از 7 روز به 48 ساعت (2 روز) تغییر می یابد.

باشگاه مشتریان روشا

1 . چطور می توانم عضو باشگاه مشتریان روشا شوم؟

♦ با خرید بیش از 10000000 ریال در روشا، می توانید عضو باشگاه مشتریان روشا شوید. کارت های باشگاه مشتریان روشا در سه سطح تعریف شده اند: فیروزه ای، نقره ای و طلایی

    • با داشتن کارت فیروزه ای باشگاه مشتریان روشا به ازای هرخرید، 1.5 درصد مبلغ آن، امتیاز به حساب شما اضافه خواهد شد.
    • اعضای باشگاه مشتریان روشا با خرید 6 میلیون تومان از کالاهای غیر حراجی در مدت یک سال به جمع دارندگان کارت نقره ای می پیوندند و به ازای هر خرید، 3 درصد مبلغ آن، امتیاز دریافت می کنند.
    • اعضای باشگاه مشتریان روشا با خرید 15 میلیون تومان از کالاهای غیر حراجی در مدت یک سال ، دارنده کارت طلایی باشگاه مشتریان روشا می شوند و به این ترتیب به ازای هر خرید، 5 درصد مبلغ آن، امتیاز دریافت می کنند.

2. چطور کارت عضویت خود را دریافت کنم؟

♦ پس از رسیدن خریدتان به حد نصاب صندوقدار شما را از این موضوع مطلع خواهد کرد.،با مراجعه به باشگاه مشتریان روشا واقع در فروشگاه روشا طبقه G وتکمیل فرم عضویت، کارت خود را دریافت کنید.

3. به غیر از دریافت امتیاز در ازای خرید، کارت عضویت چه مزایایی دارد؟

♦ روشا برای اعضای خود در سطوح مختلف سرویس های متنوعی ارائه میکند. برای اطلاع از جزییات سرویس ها حضورا به باشگاه مشتریان روشا از 10 صبح تا 10 شب مراجعه فرمایید یا جزییات را صفحه باشگاه مشتریان مطالعه نمایید.

4. برای چک کردن امتیازات و وضعیت کنونی عضویتم چه اقدامی انجام دهم؟

♦ با مراجعه به وب سایت روشا ، ورود به این لینک و وارد کردن اطلاعات لازم، از وضعیت عضویتتان مطلع گردید.

5. در صورت مفقود شدن کارت عضویت باشگاه مشتریان چه اقدامی انجام دهم؟

♦ با مراجعه حضوری به باشگاه مشتریان و ارائه اطلاعات لازم، کارت مجدد صادر خواهد شد. مسئولیت هرگونه سواستفاده از کارت به عهده دارنده ی کارت خواهد بود.

6. اگر در ایام حراج خرید کنم آیا امتیازی در کارت من شارژ خواهد شد؟

♦ خیر، ثبت امتیاز بر مبنای خرید شما فقط در ایام غیر حراج انجام می شود زیرا کالای حراجی امتیاز ندارد.

7. در صورتی که سرویس های باشگاه مشتریان به من ارائه نشده است، چه اقدامی انجام دهم؟

♦ شما می توانید تمام ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 10 صبح تا 10 شب حضوری یا تلفنی از طریق شماره 25714000 موضوع را با کارشناس باشگاه مشتریان مطرح کنید تا پیگیری لازم انجام پذیرد.

8.آیا امتیاز من منقضی خواهد شد؟

♦ کارت عضویت از زمان صدور به مدت یک سال اعتبار دارد. در صورت عدم خرید از فروشگاه، شما به یک سطح پایین تر نزول پیدا می کنید و امتیاز شما در صورت عدم استفاده پس از گذشت یک سال منقضی خواهد شد.

9.آیا مرجوع کردن کالا توسط من در امتیاز کارتم تاثیر میگذارد؟

♦ به میزان امتیاز کالای مرجوع شده از امتیاز کارت شما کسر خواهد شد. در صورتی که امتیازهای شما استفاده شده باشد میزان امتیاز کالای مرجوعی به صورت امتیاز منفی ثبت میگردد.

10. آیا می توانم شارژ کارت خود را به صورت نقدی دریافت کنم؟

♦ خیر، این شارژ قابل معاوضه با وجه نقد نمی باشد.

11. نحوه استفاده از شارژ کارتم به چه صورت است؟

♦ شما حتما در هنگام خرید باید شماره موبایلی را که همیشه با آن خرید میکنید و با شماره ی ثبت شده در کارت شما یکی است به صندوقدار اعلام کرده تا خرید شما در کارتتان ثبت شود. برای استفاده از شارژ کارت نیز باید کارت خود را همراه داشته باشید.